Denna webbplats använder cookies. Genom att fortsätta surfa på denna webbplats accepterar du cookies.

X

Use Google to translate the web site. We take no responsibility for the accuracy of the translation.

Lättläst

Här kan du läsa om Melleruds kommun. Det är skrivet med lättlästa texter. Det finns inga svåra ord eller långa meningar.

Arbete

Arbete på lättläst svenska.

Barnomsorg

Barnomsorg på lättläst svenska.

Bibliotek

Bibliotek på lättläst svenska.

Kultur och fritid

Kultur och fritid på lättläst svenska.

Medborgarkontor

Medborgarkontor på lättläst svenska.

Om kommunen

Om kommunen på lättläst svenska.

Skola och utbildning

Skola och utbildning på lättläst svenska.

Vem bestämmer i kommunen?

Vem bestämmer i kommunen?

Äldreomsorg

Äldreomsorg på lättläst svenska.

Överförmyndare

Överförmyndare på lättläst svenska.


Sidan uppdaterades 30 mars 2020