Denna webbplats använder cookies. Genom att fortsätta surfa på denna webbplats accepterar du cookies.

Lättläst

Här kan du läsa om Melleruds kommun. Det är skrivet med lättlästa texter. Det finns inga svåra ord eller långa meningar.

Arbete
Arbete på lättläst svenska.
Barnomsorg
Barnomsorg på lättläst svenska.
Bibliotek
Bibliotek på lättläst svenska.
Kultur och fritid
Kultur och fritid på lättläst svenska.
Medborgarkontor
Medborgarkontor på lättläst svenska.
Om kommunen
Om kommunen på lättläst svenska.
Skola och utbildning
Skola och utbildning på lättläst svenska.
Vem bestämmer i kommunen?
Vem bestämmer i kommunen?
Äldreomsorg
Äldreomsorg på lättläst svenska.
Överförmyndare
Överförmyndare på lättläst svenska.


Sidan uppdaterades 2 februari 2017