Denna webbplats använder cookies. Genom att fortsätta surfa på denna webbplats accepterar du cookies.

X

Use Google to translate the web site. We take no responsibility for the accuracy of the translation.

Medborgarkontoret i Mellerud

Telefon: 0530-189 00

Medborgarkontoret är öppet:

Måndag - torsdag: 8.00 - 16.00
Fredag 8.00 - 15.00

För att besöka kommunkontoret måste du göra en bokning.

Adress: Storgatan 13

Medborgarkontoret kan hjälpa dig med mycket i kommunen.

Du kan kontakta Medborgarkontoret om du till exempel vill
söka färdtjänst eller söka parkeringstillstånd för handikappade.

Du kan kontakta Medborgarkontoret om du behöver skolkort.
Du som studerar på gymnasiet i en annan kommun kan få
skolkort för buss.

Du kan kontakta Medborgarkontoret om du ser en
lampa på gatan som är trasig.

Medborgarkontoret har också information
för turister.

Sommartider på turistbyrån i Mellerud

Medborgarkontoret ansvarar även för turistinformationen i Mellerud. Under turistsäsongen - mellan 22 juni och 8 augusti - är det utökade öppettider på turistbyrån:

Måndag - fredag: 8.00 - 18.00
Lördag 10.00 - 14.00

Sidan uppdaterades 19 augusti 2020