Medborgarkontoret i Mellerud
Telefon: 0530-189 00
Medborgarkontoret är öppet:
Måndag - torsdag: | 8.00 - 16.00 |
Fredag | 8.00 - 15.00 |
För att besöka kommunkontoret måste du göra en bokning.
Adress: Storgatan 13
Medborgarkontoret kan hjälpa dig med mycket i kommunen.
Du kan kontakta Medborgarkontoret om du till exempel vill
söka färdtjänst eller söka parkeringstillstånd för handikappade.
Du kan kontakta Medborgarkontoret om du behöver skolkort.
Du som studerar på gymnasiet i en annan kommun kan få
skolkort för buss.
Du kan kontakta Medborgarkontoret om du ser en
lampa på gatan som är trasig.
Medborgarkontoret har också information
för turister.
Sommartider på turistbyrån i Mellerud
Medborgarkontoret ansvarar även för turistinformationen i Mellerud. Under turistsäsongen - mellan 22 juni och 8 augusti - är det utökade öppettider på turistbyrån:
Måndag - fredag: | 8.00 - 18.00 |
Lördag | 10.00 - 14.00 |
Sidan uppdaterades 19 augusti 2020