Denna webbplats använder cookies. Genom att fortsätta surfa på denna webbplats accepterar du cookies.

X

Use Google to translate the web site. We take no responsibility for the accuracy of the translation.

Skolbarnomsorg

Skolbarnsomsorg kallas också fritids.
Det är för barn från 6 år till och med 12 år.
På fritids får barnen vara när föräldrarna arbetar eller studerar.
Barnen kan vara på fritids före skolan och efter skolan.
Fritids är också öppet när det är lov från skolan.

Fritids finns på alla skolor i kommunen.

Sidan uppdaterades 4 december 2013