Denna webbplats använder cookies. Genom att fortsätta surfa på denna webbplats accepterar du cookies.

X

Use Google to translate the web site. We take no responsibility for the accuracy of the translation.

Familjedaghem

Familje-daghem är ungefär som dagis
hemma hos någon.
Det betyder att barnen får vara hemma
hos en vuxen person.
Personen är anställd av kommunen och
kallas dagbarn-vårdare.
Barn mellan 1 år och 12 år kan få plats
i familje-daghem.

Sidan uppdaterades 4 december 2013